FANDOM

Yumi Miyamoto (宮本 由 美 Miyamoto yumi) és una detectiu que pertany al cos de trànsit per al control i seguretat a la carretera. Ella és l'encarregada de dir-li a Takagi el que ha de fer per conquerir a Sato, i ella té molta amistat amb tots dos. És la núvia de Shukichi Haneda.

AparençaEdita

És una atractiva dona de cabell castany llarg i ulls que semblen verds blaus. Ella té en gairebé totes les seves aparicions la roba de policia característica d'el cos del trànsit.

PersonalitatEdita

Ella sol tenir una personalitat infantil. És atrevida i extravertida. El que més l'apassiona fer, és ficar-se en la relació amorosa de Sato i Takagi perquè aquesta millori poc a poc, ja que la seva amistat amb tots dos és molt bona. Sempre està vigilant les carreteres per si hi ha algun problema. Està molt enamorada d'en Shukichi Haneda.

HistòriaEdita

Deu anys abans de l'inici de la sèrie va conèixer en Shukichi Haneda en un tren. Aquest es va quedar recolzat sobre la seva espatlla i a ella li encantà la seva cara tendra quan dormia. Mentre dormia se li passsà l'estació en la qual havia de baixar-se.