FANDOM

Episodi 3="display:none"
Yoko Okino
Yoko Okino 1
Informació
Nom japonès: 沖野 ヨーコ
Nom anglès:
Nom català: Yoko Okino
Nom real:
Sobrenom:
Primera aparició: Capítol 6

Episodi 3

Ocupació: Actriu i cantant
Organització:
Alçada:
Edat: 22
Aniversari:
Pes:
Doblatge català:
La Yoko Okino és una cantant i actriu professional que sovint es troba amb en Conan, la Ran i en Kogoro.

AparençaEdita

La Yoko és bastant alta, té els cabells llargs i marró, té els ulls blaus i algunes vegades porta unes ulleres bastant rodones i negres.

Vesteix molt variat, alguns exemples de la seva vestimenta pot ser que porti una samarreta verd, rosa o blau, normalment porta faldilles de diferents colors de la mateixa manera que les sabates, i també sol portar un llaç o diadema als cabells.

PersonalitatEdita

La Yoko és una persona modesta i amable a qui la fama no li ha pujat al cap i es dedica als seus amics i fans, potser una de les raons per les quals es manté atractiva fins als nostres dies

HistòriaEdita

Primera temporadaEdita

Habitació tancadaEdita

Yoko es presenta

La Yoko es presenta davant d'en Kogoro

La Yoko acudeix a l'Agència de Detectius Mouri per parlar amb en Kogoro perquè investigui qui li crida cada dia i l'amenaça. En Kogoro accepta el cas però li diu que el porti a casa. Un cop dins de la casa, es troba amb Akiyoshi a terra assassinat. El detectiu crida a tots els sospitosos: el seu mànager, l'enemiga de la Yoko i la mateixa Yoko. Després de molt investigar, en Conan s'adona que va ser un suïcidi, una vegada que això se sap, la Yoko segueix amb la seva vida a la fama normal.

Assassinat al plató Edita

Yoko i Kogoro

La Yoko i en Kogoro

Novament la Yoko protagonitza una pel·lícula, on es produeix un assassinat, el de Morio Anzai. En Kogoro, en Conan i la Ran també hi eren veient a la Yoko, per tant tots es converteixen en sospitosos. Per sort, en Conan resol el cas amb èxit i el culpable resulta ser en Taeko Mamegaki, que ho va fer per venjar-se d'ell per fer-li xantatge fa temps igual que al seu nuvi, en Yuji Shimazaki. En revelar-se això, en Kogoro es dirigeix cap a la Yoko consolant-la per aquest mal moment.

Cas d'assassinat en una estació de televisió Edita

En Conan fa xantatge a en Kogoro perquè vagi a una sala i es quedi quiet per així anestesiar-lo dient-li que Yoko estarà aqui. Una vegada que en Conan ha resolt el cas, en Kogoro s'enfada amb en Conan dient-li que la Yoko no ha vingut i en aquest moment la Yoko apareix fent que en Kogoro es posi vermell i li digui coses boniques que més tard s'emetran a la televisió.

CuriositatsEdita

FrasesEdita

  • (A la Ran) "Ran ets molt jove, no necessites tant de maquillatge.
  • (Al despertador) "¡Bon dia! Ya es de matí; aixeca't!"