FANDOM

Tu pots ajudar a Detectiu Conan Wiki a millorar-lo per tal de completar Rei Furuya.

Rei Furuya
Tooru Amuro
Informació
Nom japonès: 降谷 零
Nom anglès:
Nom català: Tooru Amuro
Nom real: Rei Furuya
Sobrenom: Tooru Amuro
Bourbon
Zero
Primera aparició: Manga: Capítol 793
Anime: Episodi 667
Ocupació: Detectiu
Cambrer del Cafè Poirot
Agent de la NPA
Organització: NPA
Organització Negra (infiltrat)
Alçada:
Edat: 29
Aniversari:
Pes:
Doblatge català: Roger Pera
Rei Furuya (降 谷 零 Furuya Rei) és un agent de la Policia Secreta Japonesa que està infiltrat en l'organització negra sota el nom de Bourbon (バ ー ボ ン Babon) i és un aliat més de Conan contra ella. Fes servir el fals nom de Tōru Amuro (安室 透 Amuro Tōru) per cobrir la seva identitat. És un agent recentment enviat que s'especialitza en deducció i obtenció d'informació, i odia a en Shuichi Akai per matar el seu amic Scotch, que estava infiltrat en l'organització amb el. El Rei es fa passar per un detectiu privat que va aparèixer per primera vegada com a cambrer mentre ajudava a un client amb un cas, més tard, es converteix en cambrer del Cafè Poirot i en aprenent d'en Kogoro.

Aparença Edita

En Rei Furuya té la pell fosca, més lleuger, però proper al to de pell d'en Heiji Hattori i s'ha tenyit els cabells de ros. Al principi portava ulleres, però no se sap si realment les necessita perquè les utilitzava per ocultar la seva identitat, se les va treure a mig cas i no les ha tornat a utilitzar des de llavors. A diferència d'altres membres de l'Organització Negra, majoritàriament vesteix informal i de vegades porta vestits amb només una mica de negre. Això pot ser degut a que esta infiltrat i està intentant passar desapercebut. Des que li va revelar a Conan i Akai la seva identitat d'agent de la Policia Secreta deixa d'utilitzar roba de color negre.

Personalitat Edita

L'Amuro té una personalitat alegre. També és generós, portant un plat d'entrepans per a l'agència de detectius comprats amb els seus diners. En situacions més greus, sembla que sigui pacient, mantenint la calma, fins i tot mentre que altres l'estan abusant. Encara que és una mica "fresc", no amaga les seves emocions i és molt expressiu. Igual que altres detectius de Detectiu Conan, li agrada presentar les seves deduccions sobre els casos a altres. També és manipulador, enganyant a altres a realitzar certes accions perquè pugui recaptar informació. En Kogoro l'anomena "efeminat".

En Gin diu que en Bourbon té una personalitat secreta com la Vermouth, i que ningú pot esbrinar el que es porta entre mans, o el que farà.[1] En Vodka diu que en Bourbon odia en Shuichi Akai fins i tot més que en Gin, encara que no se sap la raó d'aquest odi.[1] En Bourbon creu que ell és l'única persona capaç de matar l'Akai.[1] En Gin diu que si en Bourbon va descobrir que l'Akai era viu, ell segurament podria presumir que la seva sospita era correcta.[1] En Gin i en Bourbon, probablement no es porten bé i no sembla que es comuniquin entre si.[1] També es veu que l'Amuro ha pres un interès seriós en el jove Conan per raons desconegudes, ja que no hi ha evidència de què ell sabés la veritable identitat d'en Conan. No obstant això, es pot deduir que en Rei comença a desentranyar el misteri darrere del "Kogoro Dorment".

Antecedents Edita

Quan aquest era petit, tots els nens es reien de l'per ser bru. Un dia, aquest es barallo amb altres nens sortint ferit. la Akemi Miyano el va veure i ho porto a curar la clínica de la seva mare. Semblaven conèixer-se, segurament perquè rei ja havia anat més d'una vegada a la clínica de la elena al fet que li curessin. Ja mes major entro a l'acadèmia de policia amb Hiromitsu Morofushi, on va conèixer a Wataru Date, a Jinpei Matsuda i a Kenji Hiwawara. més tard, el i Hiromitsu entren a l'ANP, on se'ls assigna la missió d'infiltrar en l'Organització Negra. Dins d'aquesta se'ls assignaria els noms en clau de bourbon (a rei, que ja utilitzava la identitat falsa de Tooru Amuro) i Scotch (a Hiromitsu). Amb el pas del temps, els de l'Organització van sospitar de la identitat de scotch, i aquest, durant una missió es va intentar suïcidar davant de Rye, qui abans que premés el gallet, li va revelar la seva veritable identitat com Shuichi Akai, membre de l'FBI . Akai va mantenir el cilindre de la pistola agafat fins que arribo Bourbon, amb el sobresalt s'ho trec i la pistola es va disparar. Akai aprofito la situació per ascendir en l'organització fent passar el suïcidi per un homicidi, el que a Rei va donar a entendre que el mato el, per això, l'odia profundament.

Ell havia sospitat que en Dai Moroboshi era un espia del FBI, tal com va resultar ser.

Poc després de la suposada mort d'en Shuichi Akai, la Kir va informar a la Jodie Starling que un nou membre de l'Organització Negra anomenat Bourbon s'havia posat en moviment. La Kir va dir que l'objectiu d'en Bourbon era la científica escapada Shiho Miyano i que en Bourbon és excel·lent en recopilació d'informació i perspicàcia. Més tard, en Tooru Amuro apareix com un detectiu privat treballant a temps parcial com a cambrer al Ristorante Sundayrino. Després del seu cas introductori, comença a treballar a temps parcial en el Cafè Poirot. Actualment és l'aprenent d’en Kogoro.

Habilitats Edita

Deduccions i intel·ligència Edita

En Rei és un bon detectiu i té molt bones habilitats de recol·lecció d'informació. Tot i estar encobert com a aprenent d'en Kogoro, encara no ha mostrat les seves habilitats de deducció real, que és la seva especialitat en l'Organització Negra. El seu amic, Wataru Date, va dir que l'Amuro era l'alumne més intel·ligent de l'acadèmia de policia.

En cotxe Edita

En Rei és un conductor capaç, pot fer girar amb precisió el seu cotxe davant d'un altre durant una persecució a alta velocitat per tal d'aturar-lo amb una col·lisió controlada.

Tenis Edita

En Rei és un excel·lent jugador de tenis. Va afirmar que era un campió júnior a l'escola mitjana, però es va retirar després de lesionar-se l'espatlla. Es va oferir per donar classes a la Sonoko, la qual havia superat els seus companys i amics.

Primers auxilis Edita

Quan en Conan va rebre un traumatisme cranial per una raqueta de tenis perduda, en Rei "va dur a terme uns procediments força eficients" abans que arribes el doctor.

Forçar panys Edita

Sembla que en Rei porta rossinyols a sobre i va ser capaç d'obrir una porta tancada amb força rapidesa. Ha afirmat que ho va aprendre d'un amic que treballa a una empresa de seguretat. La llei del Japó prohibeix la possessió de qualsevol eina que forci panys i comporta la pena d'un any de presó o una multa de 500.000¥.

Arts marcials Edita

L'Amuro és bo en boxa, amb un sol cop de puny a l'estómac d'un atacant aconsegueix fer-li escopir sang per la boca i col·lapsar-lo. L'Amuro probablement també sap una mica de Jujutsu del seu temps a l'acadèmia de policia; el Jujutsu s'ensenya habitualment a agents de la policia de Tòquio per ajudar a immobilitzar sospitosos i detinguts. En Wataru Date va dir que en Rei era l'estudiant més fort de l'acadèmia de policia.

Missió Edita

Missió Bourbon

En Bourbon s'interessa per en "Kogoro Dorment”.

La missió principal d'en Bourbon era buscar la científica escapada Shiho Miyano, missió que la espia de la CIA, Kir, va escoltar i va informar al FBI. Tot i això, l'Amuro també tenia una segona missió secreta alimentada pel pressentiment que el seu arxienemic, Shuichi Akai, no morís tan fàcilment; l'Amuro va rebre el permís d'Ano Kata per verificar la mort de l’Akai. Per aquesta raó, es va acostar al FBI com a Scar Akai, utilitzant l'ajuda de la Vermouth per disfressar-se, amb l'esperança de verificar si l'Akai estava realment mort. Més tard, es va fer aprenent d’en Kogoro Mouri, segurament perquè sospitava que el detectiu podia estar connectat amb la Sherry. (S’havia sospitat anteriorment de la vinculació entre en Kogoro i la Sherry pel rastrejador i micròfon que en Gin va trobar a la sabata de la Kir després del cas de picar el timbre i desaparèixer, els quals eren del mateix estil que uns que en Gin havia descobert anteriorment, en el seu cotxe, pensant-se que els havia col·locat la Sherry).

Actualment, en Bourbon pensa que la Shiho va ser assassinada. També havia arribat a creure que l'Akai era mort, fins que un home sospitós envoltat de fum li va llançar una granada en el Mystery Express. Això va provocar que en Bourbon tornés a sospitar i demanés a la Vermouth que li ensenyés de nou els arxius detallats d'abans i després de la mort de l'Akai. En Bourbon també ha decidit continuar com a aprenent d'en Kogoro, perquè es va adonar que en Conan és el veritable cervell darrere d'en "Kogoro Dorment" i hi està interessat.

Història Edita

En moviment (Manga: 622, Anime: 509) Edita

L'agent infiltrada de la CIA, Kir, aconsegueix escapolir-se de les persones que la vigilen i informa a la Jodie Starling que un nou membre anomenat Bourbon, molt bo en deduccions i recopilar informació, s'ha posat en moviment per buscar la Sherry. La Jodie passa aquesta informació a en Conan, el qual, després de saber que en Bourbon està en moviment, es veu preocupat però no li diu res a la Haibara.

Scar Akai Edita

Per la història de Scar Akai, vegeu l'article Scar Akai
Scar Akai
Abans d'aparèixer com Tooru Amuro, en Bourbon, amb l'ajuda de la Vermouth, es va disfressar d'Akai amb una gran cremada a la cara i, disfressat així, es va acostar als amics propers d'en Shuichi Akai per verificar si esta realment mort. En Bourbon va utilitzar per primer cop la disfressa per acostar-se a la Jodie Starling en el Banc Teito, a continuació, es va deixar veure per l'Andre Camel en els Grans magatzems Beika, on també va enviar un missatge de text a en Kogoro, amb la seva deducció sobre el cas, utilitzant el mòbil d'algú altre. Es desconeix si ho va fer perquè estava preocupat pels ostatges o per ell mateix.

Referències Edita

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Manga Volum 67, Capítol 703 (pàg. 3): "La Veritat Enmig de la Tempesta de Neu"

Navegació Edita