FANDOM

Un quart d'hora de silenci
Un quart d'hora de silenci
Tràiler
Detective Conan Pelicula 15 Trailer 1 (Sub

Detective Conan Pelicula 15 Trailer 1 (Sub. Español)

Informació
Nom japonès: 名探偵コナン 沈黙の15分 (Meitantei Konan: Chinmoku no Kwōtā)
Nom anglès: Quarter of Silence
Nom català: Un quart d'hora de silenci
Estrena al Japó: 16 d'Abril de 2011
Estrena en català: No estrenada
Cas Resolt per Conan Edogawa
Anterior Següent
Detectiu Conan: 15 minuts de silenci (名 探 偵 コ ナ ン 沈 黙 の 15 分) és la quinzena pel·lícula basada en el manga i anime Detectiu Conan que es va estrenar el 16 d'abril de 2011.

ArgumentEdita

Una nota d'amenaça arriba al governador Yuuichiro Asakura, el dia anterior a l'obertura de la nova línia de Metro Touto. El mateix dia del viatge inaugural del tren subterrani, en Conan aconsegueix frustrar el pla, però aviat descobrirà que això era un avís i que en realitat els plans que té són molt pitjors. Mentre en Conan revisa la història d'Asakura, descobreix que el governador va manar construir una presa al poble de Kitanosawa, de la prefectura de Niigata, la qual cosa va fer desaparèixer l'antic poblat situat allà.

En Conan al costat de la Ran, en Kogoro i la Lliga de Detectius Júnior viatgen a Kitanosawa per a investigar. Coincideix amb el cinquè aniversari de la construcció de la presa i allà, en Conan es troba amb cinc persones que vivien en l'antic poble de Kitanosawa i no es veien des de fa vuit anys.

En Conan coneixerà a en Touma, un noi que porta en coma vuit anys, després de precipitar-se al buit des de la muntanya i que a poc a poc va recuperant la memòria. Durant l'estada al poble, en Conan veurà com es complica el cas, ja que assassinen a un membre del grup d'antics amics. Per què en Touma està tan espantat? Quina és la veritat que guarda la seva memòria? Quin propòsit té el culpable que va fer esclatar la línia de tren subterrània? Una gran tragèdia aguaita a la ciutat de la presa!

MúsicaEdita

La banda sonora oficial de la pel·lícula és a càrrec d'Ono Katsuo i publicada en 13 d'abril de 2011. La cançó temàtica utilitzada pel film és "Don't wanna Lie de B'z.

Elenc Edita