FANDOM

La Catorzena Víctima
The target
Tràiler
Case Closed The 14th Target Trailer

Case Closed The 14th Target Trailer

Informació
Nom japonès: 名探偵コナン 14番目の標的 (Meitantei Conan: Jūyon banme no Tagetto)
Nom anglès: The Fourteenth Target
Nom català: La Catorzena Víctima
Estrena al Japó: 18 d'Abril de 1998
Estrena en català: 24 de Gener de 2010
Anterior Següent

ArgumentEdita

Un matí, la Ran es desperta sobresaltada per un malson. En ell, a la seva mare Eri Kisaki li tiren un tret. La Ran no té ni idea del perquè d'aquest somni fins que recorda que fa 10 anys, el seu pare Kogoro Mouri, quan encara era al cos de policia, va disparar a l'Eri com única manera d'arrestar el criminal Jo Murakami. Justament en aquests dies, en Jo Murakami ha sortit de la presó després de complir una condemna de 10 anys pels seus crims. Diverses persones són atacades i tots són coneguts d'en Kogoro. La primera és l'inspector Megure, la segona és l'Eri Kisaki i la tercera és el Dr. Agasa. En Conan dedueix que les víctimes són 13 i encara falten 10 persones. Comencen a buscar les víctimes per impedir aquests fets. Però ho aconseguiran? Morirà algun conegut d'en Kogoro? Qui seran les 10 persones?

MúsicaEdita

El tema musical principal d'aquesta pel·lícula és "Shoujo no goro ni modotta mitai ni", del grup japonès Zard.

Per a aquesta pel·lícula, el músic japonès Katsuo Ohno va crear 36 noves pistes de so. Aquestes pistes de so van ser utilitzades posteriorment per a la sèrie, a partir de la tercera temporada.

Elenc Edita