FANDOM

ArgumentEdita

L'Últim Mag del Segle
Movie3
Tràiler
DETECTIVE CONAN 'The Last Wizard of the Century'

Informació
Nom japonès: 名探偵コナン 世紀末の魔術師 (Meitantei Konan: Seikimatsu no Majutsushi)
Nom anglès: The Last Wizard of the Century
Nom català: L'Últim Mag del Segle
Estrena al Japó: 17 d'Abril de 1999
Estrena en català: 13 d'Abril de 2009
Anterior Següent
El detectiu Conan, l'heroi d'aquesta aclamada sèrie de televisió, finalment ha trobat el que buscava: un lladre misteriós anomenat Kaito Kid. En Conan i el seu amic Heiji que el dispara a l'ull per impedir el seu intent de fuga. Com a bon mag que és, en Kaito Kid desapareix, deixant enrere només un colom blanc i l'ou. Ara, el tresor, el té el tirador. Després d'aquest incident maten a un altre home de la mateixa manera. Una dona, l'hereva legítima del magnífic ou, revela a en Conan i els seus amics el secret de la història de la seva família, que explica el misteri de la Revolució Russa. Després d'això, en Conan descobreix un plànol parcial d'un altre exemplar, que li permet saber que l'ou de la memòria oculta una mena de giny. Això li fa pensar que l'ou original està guardat al castell, protegit per una sèrie de trampes aparentment banals, que no són més que el camuflatge de grandiosos dissenys arquitectònics. Allà un altre home del grup és assassinat; i per posar encara més emoció la Ran no li treu l'ull de sobre a en Conan, ja que sospita que en realitat és en Shinichi. Tot i això, en Conan/Shinichi sospita que el que no li treu l'ull de sobre és en Shiratori, inspector de policia. Descobrirà algú la identitat d'en Conan? Com podran tornar aquest ou tant valuós? L'enigma que envolta la història atreu qualsevol cor aventurer.

MúsicaEdita

El tema musical principal és "One" del grup japonès B'z.

Per a aquesta pel·lícula, el músic japonès Katsu Ohno va crear 29 noves pistes de so. Aquestes noves pistes de so van ser utilitzades posteriorment per a la sèrie, a partir de la tercera temporada.

Elenc Edita