FANDOM

El segrest de l'Ayumi és l'episodi #012 de l'anime de Detectiu Conan.

SinopsiEdita

Apareixen tots els integrants de la Lliga de Detectius Júnior, en Conan Edogawa, en Genta, en Mitsuhiko i l'Ayumi jugant a fet i amagar en un parc. Li toca a en Conan trobar als altres integrants de la Lliga de Detectius Júnior. Tot va bé, ja que troba a en Genta i al Mitsuhiko sense cap problema, mentrestant l'Ayumi s'amaga al maleter d'un cotxe.

Alguna cosa va malament quan l'Ayumi comunica, mitjançant el pin de detectius, a en Conan i als altres que el cotxe on ella estava amagada es comença a moure, ella s'espanta terriblement ja que abans al parc havien vist una notícia on un segrestador en sèrie s'emportava a les nenes maques i l'Ayumi creu que han anat a per ella. En Conan es munta al seu monopatí de càrrega solar, juntament amb en Genta i en Mitsuhiko per seguir les pistes que va deixant l'Ayumi perquè la rescatin. L'Ayumi troba un cap al maleter entre unes fulles de diari i un sac ple de diners que suposadament havien demanat per un rescat, cosa que encara l'espanta més.

Finalment, quan en Conan aconsegueix arribar fins al cotxe, noqueja amb un casc a un dels dos segrestadors, però descobreix que només eren simples actors i el cap era d'un ninot per a una obra que havien de representar.

Curiositats Edita

  • La Lliga de Detectius Júnior utilitza per primera vegada el pin que solen utilitzar per a comunicar-se.
  • En Conan utilitza per primera vegada el seu *monopatín turbo que es recarrega amb energia solar.
  • Quan en Conan diu que l'Ayumi és una noia normal i corrent, en Mitsuhiko comenta que ella és una noia especial, en dir això s'enrojola una mica (La qual cosa dóna a entendre, que ella li agrada).