FANDOM

El cas de l'assassinat de la sonata "Clar de Lluna"
Episodi 11
← Anterior Episodi 11 Següent →
Informació
Nom en japonès ピアノソナタ『月光』殺人事件
(Piano sonata "gekkou" satsujin jiken)
Nom en anglès Moonlight Sonata Murder Case (1 Hour Special)
Estrena al Japó 8 d'Abril del 1996
Estrena en anglès 9 i 10 de Juny del 2004
Estrena en català 31 de Maig del 2001 i 1 de juny
Opening Mune ga Doki Doki
Ending STEP BY STEP
Versió Remasteritzada desconegut

Sonata a la Llum de la Lluna (I) i (II) és l'episodi #011 de Detectiu Conan. És un especial d'una hora de durada.

Argument Edita

En Kogoro Mouri ha rebut una estranya carta escrita amb lletres tallades d'una revista i enganxades a un full per un client anomenat Keiji Asou demanant-li investigar alguna cosa a l'illa de Tsukikage, aquest va acompanyat de la Ran Mouri i en Conan Edogawa.

Després s'assabenta que l'home que sol·licitava la recerca, Keiji Asou, ha estat mort des de fa 12 anys. Ell era un pianista de fama mundial que de sobte va matar a la seva família, va encendre la seva casa en flames, i va tocar la Sonata "Clar de Lluna" de Beethoven mentre la casa cremava al seu voltant.

Malgrat pensar que la carta és una broma de molt mal gust, en Kogoro decideix investigar de totes maneres que és el que va ocórrer, on l'illa es troba en la celebració de les eleccions a l'alcaldia.

Fa dos anys, un vianant va escoltar la Sonata "Clar de Lluna" i va descobrir el cos de l'alcalde estès sobre el piano. Tot i que va morir d'un atac al cor, la similitud amb la mort de Keiji Asou va provocar que els illencs pensessin que el piano havia estat maleït.

Mentre estan en una sala de l'ajuntament es comença a escoltar la cançó de la Sonata "Clar de Lluna", alertats van corrent a veure què passa i troben el cos sense vida de Hideo Kawashima, es descobreix que ha estat assassinat per ofegament. Tots pensen que és una maledicció perquè estava tocant el primer moviment de la Sonata.

Més tard troben en el centre de radiodifusió a Tatsuji Kuroiwa assassinat per un ganivet a l'esquena, als peus de la víctima es troba la partitura conté el segon moviment de la Sonanta Clar de Lluna. L'última persona que es troba morta és Ken Nishimoto que està penjat del sostre amb una corda que escanya el seu coll i com en els anteriors assassinats es troba una gravadora on sona el tercer moviment de la Sonata Clar de Lluna.

En Conan descobreix qui és l'assassí de totes aquestes persones però quan es troben cara a cara comença a cremar la casa, l'assassí tira a Conan fora de la casa llançant-lo a través de la finestra i tocant la Sonata, Clar de Lluna li diu dues últimes paraules a en Conan: "Gràcies petit Detectiu".

Curiositats Edita

  • Es el primer especial que hay en la serie de Detective Conan.
  • El mensaje dejado por Seiji a Conan es: "ARIGATO NA, CHIISANA TANTEI-SAN" que significa "Gracias, pequeño detective".