FANDOM

El cas del xantatge al jugador de futbol és l'episodi # 010 de Detectiu Conan.

Sinopsi Edita

Una noia jove, anomenada Ryoko, arriba a l'oficina de Kogoro per demanar-li que trobi al seu nuvi desaparegut: Shinichi Kudo. No obstant això, en Conan no reconeix a aquesta jove, encara que ella insisteix. En Conan li diu a la Ryoko que en Shinichi la contactarà més tard. Després, juntament amb la Ran decideixen acompanyar-la a casa. Mirant la TV, descobreixen que el germà petit de l'estrella de futbol, ​​Hideo Akagi ha estat segrestat.

En Conan fa servir l'invent de la carmanyola amb fax, per parlar amb Ryoko. El segrestador, Naoki Uemura, exigeix ​​que el futbolista perdi el partit o mai més veurà al seu germà, Mamoru Akagi de nou. Conan, usant una pista del joc de vídeo del nen de Mamoru, el localitzen a la casa d'un amic i rival del jugador de futbol, ​​Hideo Akagi.

En Conan avisa en Hideo en el descans que pot guanyar el partit ja que han trobat al seu germà petit, en Hideo aconsegueix guanyar el partit gràcies a aquesta informació de que el seu germà no corre cap perill.

Aquest revela que ho va fer com a venjança, quan li va trencar la cama durant la pràctica, sabotejant així la seva oportunitat de convertir-se en un jugador estrella de futbol. Després es penedeix de les seves accions quan el seu amic anuncia a la televisió que desitjava que ell hi fos, ja que podrien haver marcat més gols junts.