FANDOM

Detectiu Conan 23: El Puny de Safir Blau (名探偵コナン 紺青の拳; Meitantei Conan: Konjo no Fisuto?)  és la vint-i-tresena pel·lícula basada en el manga i l'anime de Detectiu Conan que es va estrenar al Japó el 12 d'abril de 2019. És la primera pel·lícula del Detectiu Conan que es desenvolupa fora de Japó.

ArgumentEdita

S'han ofert dues versions de la sinopsi de la pel·lícula, una d'elles és breu i l'altra té un caràcter més general.

Argument breuEdita

El famós resort de luxe "Marina Bay Sands" es converteix en una escena del crim que pel que sembla té relació amb el "Blue Sapphire"(Safir Blau), una joia que es troba al fons marí després de perdre al Segle XIX. En Conan Edogawa es dirigeix ​​a Singapur per investigar els fets en contra de la seva voluntat i després de ser arrossegat per en Kaito Kid.

Argument generalEdita

El safir més gran del món, enfonsat al costat d'un vaixell pirata a la fi del segle XIX a les costes de Singapur, és recuperat per un milionari amb l'objectiu d'exhibir-lo a l'Hotel Marina Sands de Singapur, on es comet un assassinat i en l'escena del crim apareix una carta d'en Kaito Kid plena de sang. Mentrestant,la Ran i la Sonoko volen a Singapur per presenciar un torneig de karate. No obstant això, en no posseir un passaport amb aquest nom, en Conan ha de quedar-se a Japó, però en Kid, que necessita de la seva ajuda, el segrestarà i se l'endurà a Singapur, on haurà d'amagar-se sota el nom d'Arthur Hirai. Però quan en Kid està a punt d'aconseguir el seu objectiu, troba enfront d'ell al karateka de les quatre-centes victòries consecutives: en Makoto Kyogoku.

MúsicaEdita

El tràiler mostra que Hiromi Tosaka, cantant de Sandaime J Soul Brothers de Exile Tribe serà l'encarregat de vocalitzar el tema principal de la pel·lícula. Katsuo Ono torna a compondre la música.