FANDOM

El Gratacel Explosiu
Mc 1126
Tràiler
-Trailer- Detective Conan The Movie -1

-Trailer- Detective Conan The Movie -1

Informació
Nom japonès: 名探偵コナン 時計じかけの摩天楼 (Meitantei Conan: Tokei Jikake no Matenrō)
Nom anglès: The Time-Bombed Skyscraper
Nom català: El Gratacel Explosiu
Estrena al Japó: 19 d'Abril de 1997
Estrena en català: 17 de Gener de 2010
← [[{{{Anterior}}}|Anterior]] Següent

ArgumentEdita

L'amenaça d'un terrorista de posar un seguit de bombes a una ciutat molt poblada, fa que el famós detectiu adolescent Shinichi Kudo, àlies Conan Edogawa, hagi de fer servir la seva increïble capacitat de deducció per salvar un munt de vides, que ara són a les seves mans. Al costat de la Ran Mouri, la seva companya de classe i encara millor amiga, en Conan posa fil a l'agulla al cas del professor Moriya, un arquitecte obsessionat amb la simetria. Després d'anar bomba rere bomba, Conan ha d'aturar-ne una abans que destrueixi un gratacel al centre de la ciutat, la potència de la qual causaria milions de dòlars en danys, centenars de morts i que Ran no mori en l'explosió, ja que ella de quedat de veure's amb en Shinichi per celebrar el seu aniversari a les 12 de la nit.

PersonatgesEdita

A continuació es mostra una llista dels personatges que apareixen només a la pel·lícula:

  • Teiji Moriya: Arquitecte obsessionat amb la simetria. Considera els seus primers treballs imperfectes.
  • Mina Kurokawa: Esposa d'en Taizo Kurokawa. En Kogoro la va acusar com assassí del seu marit, però després en Conan va demostrar la veritat adormint el detectiu.
  • Daisuke Kurokawa: físic. Fill d'en Taizo Kurokawa i sospitós, en un principi, de la mort del mateix.
  • Manami Nakazawa: Treballava per en Taizo Kurokawa, però va acabar assassinant-lo minuciosament.
  • Alcalde Okamoto: Alcalde de Nishitama, culpable de la mort d'una jove en un accident de trànsit. En Shinichi va ser qui havia resolt el cas. L'alcalde Okamoto va perdre el càrrec per aquest esdeveniment, encara que el seu fill va intentar portar la responsabilitat de l'atropell.
  • Koêi Okamoto: fill de l'alcalde Okamoto, va ser acusat del cas de Nishitama que en Shinichi Kudo va aclarir.
  • Director Sakaguchi: Director de la línia de tren Tohto i cap d'operacions. Té 52 anys.
  • Kusonoki: Cap del departament de control de la línia de tren de Tohto, i cap de

comandament. Té 45 anys.

Elenc Edita

MúsicaEdita

El tema musical principal és Happy Birthday, de la cantant japonesa Kyoko. Per a aquesta pel·lícula, el músic japonès Katsuo Ohno va crear disset noves pistes de so que posteriorment van ser utilitzades per a la sèrie, a partir del capítol 63 de la numeració japonesa.