FANDOM

El Fantasma de Baker Street
The phantom of Baker Street
Tràiler
名探偵コナン メインテーマ ベイカー街の亡霊ヴァージョン

名探偵コナン メインテーマ ベイカー街の亡霊ヴァージョン

Informació
Nom japonès: 名探偵コナン ベイカー街の亡霊 (Meitantei Konan: Beikā Sutorīto no Bōrei)
Nom anglès: The Phantom of Baker Street
Nom català: El Fantasma de Baker Street
Estrena al Japó: 20 d'Abril de 2002
Estrena en català: 21 de Febrer de 2010
Cas Resolt per Conan Edogawa (cas del videojoc)

Yusaku Kudo (cas de l'assassinat real)

Anterior Següent

ArgumentEdita

En Conan, els seus amics i la Ran es troben resolent un cas a Londres (Anglaterra) al segle XIX, és a dir, als temps de Sherlock Holmes, i en el marc de la reaparició d'un assassí en sèrie britànic: Jack l'esbudellador. Això és possible perquè en realitat la trama del llargmetratge es desenvolupa dins del millor joc de realitat virtual que es coneix al món (anomenat Cocoon), en el qual juguen 50 nens i nenes i han de triar entre 5 escenaris possibles. El misteri espera a en Conan i als altres, els que volen escapar-se del joc resolent els desafiaments que se'ls presenten, ja que si no ho aconsegueixen, el joc podria donar-se per acabat amb ells quedant-se allà per sempre. Han d'atrapar a l'assassí en sèrie sense ser vistos per la policia. També comptaran amb l'ajuda de 4 nois, que són fills de persones molt importants. La clau de tot sembla tenir-la en Yusaku Kudo, el pare d'en Shinichi, que és la primera vegada que apareix en una de les pel·lícules i qui ajudarà el seu fill juntament amb el professor Agasa. Aconseguiran salvar-se els 50 nens i nenes del joc virtual?

MúsicaEdita

El tema musical principal d'aquesta pel·lícula és "Everlasting", del grup japonès B'z.

Elenc Edita