FANDOM

El detectiu del Mar Llunyà
Detectiu del Mar Llunyà
Tràiler
Detectiu del Mar Llunyà (Trailer)

Detectiu del Mar Llunyà (Trailer)

Informació
Nom japonès: 名探偵コナン 絶海の探偵
(Meitantei Konan Zekkai no Puraibēto Ai)
Nom anglès: Private Eye in the Distant Sea
Nom català: Detectiu del Mar Llunyà
Estrena al Japó: 20 d'Abril del 2013
Estrena en català: No estrenada
Anterior Següent
Detective Conan 17: El detectiu del mar llunyà (名探偵コナン 絶海の探偵 Meitantei Konan: Zekkai no Puraibēto Ai) és la dissetena pel·lícula basada en el manga i l'anime de Detectiu Conan que es va estrenar el 20 d'abril de 2013.

Argument Edita

Un vaixell desconegut amb una bomba que sura sobre el mar a l'alba. Tot va començar amb aquest vaixell ... En un port de Kyoto. Gràcies a les Forces Autodefenses es va inaugurar una visita a la nau Aegis. En Conan, la Ran, en Kogoro i la Lliga de Detectius Júnior gaudeixen del creuer ple de l'última tecnologia desenvolupada. No obstant això, sonen les alarmes i es viu una atmosfera estranya dins de la nau. No passa molt temps fins que es troba un cadàver sense el braç esquerre! I el cadàver es tracta d'un dels oficials de la marina! Hi ha una sèrie de punts estranys ... En Conan, qui comença amb la investigació, descobreix que aquesta vai involucrar l'espia "X". Qui és l'espia "X"? Quina és la seva relació amb el vaixell? L'ombra de l'espia que s'acosta cap a Conan i els altres ... Dins d'aquesta nau s'amaga un gran secret que supera la imaginació i farà tremolar tot Japó!

Elenc Edita