FANDOM

Cruïlla a l'Antiga Capital
Cruïlla a l'antiga capital
Tràiler
DCW - Trailer 7

DCW - Trailer 7

Informació
Nom japonès: 名探偵コナン 迷宮の十字路 (Meitantei Konan: Meikyuu no Crossroad)
Nom anglès: Crossroad in the Ancient Capital
Nom català: Cruïlla a l'Antiga Capital
Estrena al Japó: 19 d'Abril de 2003
Estrena en català: 28 de Febrer de 2010
Cas Resolt per Shinichi Kudo
Anterior Següent

ArgumentEdita

La pel·lícula tracta d'un camí maleït d'unes ruïnes i uns monjos molt estranys. Es cometen 5 assassinats a Tòquio, Osaka i Kioto. En Kogoro Mouri és contractat per investigar en un temple de Kioto i hi va amb la Ran, la Sonoko i en Conan Més tard es trobaran amb en Heiji i la Kazuha i la Lliga de Detectius Júnior que hi ha anat amb el professor Agasa. Mentre les noies i la Lliga de Detectius Júnior s'ho passen d'allò més bé fent turisme per Kioto, els altres han d'investigar el cas del robatori de l'estàtua del Buda de la medicina de fa 8 anys. Dos dies abans, però, van enviar al temple un enigma amb una carta dient que si el resolien els tornarien l'estàtua. Però mentre l'intenten resoldre es comet un altre assassinat, que també hauran de resoldre. La Kazuha serà segrestada i en Heiji ferit. En Shinichi farà una curta aparició simulant ser en Heiji i anirà a salvar la Kazuha. Podran superar els obstacles i trobar l'assassí misteriós?

MúsicaEdita

El tema musical principal d'aquesta pel·lícula és "Time After Time~hana mau machi de~", de la cantant japonesa Mai Kuraki.

Elenc Edita