FANDOM

Atrapat als seus ulls
Detectiu conan ulls
Tràiler
{{{Tràiler}}}
Informació
Nom japonès: 名探偵コナン 瞳の中の暗殺者 (Meitantei Conan: Hitomi no Naka no Ansatsusha)
Nom anglès: Captured in Her Eyes
Nom català: Atrapat als seus ulls
Estrena al Japó: 22 d'Abril de 2000
Estrena en català: 10 d'Abril de 2009
Anterior Següent
ARTICLE SENSE ACABAR
Aquest article està sent editat per en [[Usuari:{{{1}}}|{{{1}}}]] . Si et disposes a fer una edició significativa, si us plau [[Usuari Discussió:{{{1}}}|avisa'l]]!

Detectiu Conan 4: Atrapat als seus ulls és el títol del quart llargmetratge de la sèrie d'anime i manga Detectiu Conan estrenat a Japón el 22 de abril del 2000. A Catalunya la pel·lícula va ser estrenada el 10 d'abril de 2009.

ArgumentEdita

Donarem dues versions de l'argument: una de breu i una de general.

Argument breuEdita

Un subinspector és atacat en presència del grup de joves detectius, inclòs Conan. Això serà nomes el principi d'una sèrie d'homicidis terribles contra agents de policia. Pot tractar-se d'una colla de terroristes despietats com els extremistes radicals? Dos dels oficials assassinats han estat trobats amb el bloc de notes a la mà. En Conan investiga el cas amb la col·laboració d'un altre detectiu, en Kogoro, i plegats miren d'obtenir informació de l'inspector Shiratori. Tot i que fins ara sempre s'ha mostrat molt cooperatiu i disposat a ajudar, aquesta vegada es nega a parlar de l'assumpte.

Argument generalEdita

Podrà el nostre heroi revelar el secret que s'amaga darrere d'una descomunal organització? Amb cada nova pel·lícula, aquesta popular sèrie va collint grans èxits i resultats. Quin serà el nou cas que haurà de resoldre el nostre protagonista, el Detectiu Conan? En aquesta ocasió un oficial de policia és assassinat davant de la Lliga de Detectius Júnior, entre ells en Conan. Es van succeint nous homicidis en sèrie a oficials de policia. Com a prova, els dos oficials que van ser assassinats van aparèixer morts portant els seus quaderns de policia. En Conan s'encarrega d'aquest cas al costat d'en Kogoro, tots dos intenten aconseguir detalls preguntant a l'inspector de policia, però aquest, que sempre ha col·laborat, en aquesta ocasió defuig explicar res sobre el cas i acaba dient-los "això no importa" aquesta frase és molt coneguda entre les forces de la policia perquè s'utilitza sempre que en un cas estan embolicats personal de policia. Podria ser aquest un crim perfecte? Davant la impossibilitat d'obtenir informació del Departament. Metropolità de la Policia, en Conan sospita estar darrere una organització, una sèrie de despietats assassinats s'estan duent a terme, entre les sorpreses que es van desenvolupant en la trama, algú està ara també rere de la Ran, l'amiga de la infància de Shinichi, qui pateix amnèsia. La seva vida corre perill ...

Elenc Edita

MúsicaEdita

L'ending de la pel·lícula és "Happy Birthday" (Feliç aniversari) de la cantant Kyoko. Katsuo Ono va compondre 17 nous temes per a la pel·lícula que seran utilitzades a partir de l'episodi 61 en la sèrie.

A Espanya es va emetre l'ending en la seva versió original. No obstant això a Hispanoamèrica, es va escoltar una versió en karaoke del tema original, ja que TMS Enternainment va ordenar que si la cançó no es doblava s'hauria d'emetre una versió instrumental de la mateixa.

https://biqle.ru/watch/256765479_1

71020847